GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések)
1. Hogyan tudok foglalni?
Foglaláshoz lépj kapcsolatba velünk e-mailben, telefonon vagy WhatsApp-on. Az időpont egyeztetés után a foglalás véglegesítéséhez az 50%-os foglalót el kell utalni az általunk küldött adatok alapján. Az érkezés előtt legkésőbb 30 nappal szükséges a fennmaradó 50%-ot és a takarítási díjat átutalni. Minden befizetésről és a foglalásról írásos visszaigazolást küldünk.
2. Hogyan tudom átvenni az apartmant?
Az érkezés előtt egy üzenetben megkapod a kapcsolattartó elérhetőségét, aki a helyszínen fogad, átadja az apartmant és minden szükséges információt megoszt.
3. Mit tegyek, ha váratlan helyzet adódik az apartmannal kapcsolatban?
Bármilyen probléma esetén kérjük, haladéktalanul értesítsd a kapcsolattartót, aki mindent megtesz a helyzet gyors megoldása érdekében.
4. Hogyan jutok el a repülőtérről a szállásra?
Több lehetőség is rendelkezésre áll: kérhetsz reptéri transzfert, utazhatsz busszal, vagy bérelhetsz autót a repülőtéren.
5. Mit kell tennem távozáskor?
Távozás előtt kérjük, jelezzd a kapcsolattartó felé a pontos időpontot. Ezt akár már érkezéskor is megbeszélhetitek. Ő minden szükséges információt megad a kijelentkezéshez.
6. Mit kell tennem, ha valami megsérül az apartmanban vagy az eszközökben?
Amennyiben bármilyen sérülés történik, kérjük, haladéktalanul értesítsd a kapcsolattartót. A további teendőket és az esetleges kártérítést vele szükséges egyeztetni.
7. Lehetséges korábbi bejelentkezés vagy későbbi kijelentkezés?
Lehetőség szerint igyekszünk rugalmasak lenni, de ez mindig az apartman aktuális foglaltságától függ. Ha korábban szeretnél érkezni, vagy később távozni, kérjük, érdeklődj előre, és igyekszünk a lehetőségekhez mérten megoldást találni.